Περί έγκρισης για την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των κοινοχρηστων χωρων, προς χωροθέτηση σχολικού χώρου στην 6η Π.Ε. της δημοτικής ενότητας Νέας Μάκρης

websupport Αποφάσεις Δημάρχου Σχολιάστε

ΘΕΜΑ: «Περί έγκρισης για την  καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των κοινοχρηστων χωρων, για την τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου προς χωροθέτηση σχολικού χώρου στην 6η Π.Ε. της δημοτικής ενότητας Νέας Μάκρης του  Δήμου Μαραθώνος με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης»

Αριθμός Απόφασης      349/2021

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Ο Δήμαρχος Μαραθώνος Αττικής

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 118[1] του Ν. 4412/2016 « Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».
  3. Το γεγονός ότι για την υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί η με αριθμ. πρωτ 17679/2021 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης με ΑΔΑ 9ΚΙΛΩΛΜ-ΧΧΙ και έχει καταχωρηθεί στο Μητρώο Δεσμεύσεων με α/α 299 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203 Ν. 4555/18 [Πρόγραμμα ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι].
  4. Το πρωτογενές αίτημα, το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων με ΑΔΑΜ 21REQ008291621 2021-03-17 (αναρτάται εφόσον η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι ίση ή ανώτερη του ποσού των 2.500 € άνευ Φ.Π.Α.).
  5. Το γεγονός ότι απαιτείται η εργασία με τίτλο «Καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των κοινοχρηστων χωρων, για την τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου προς χωροθέτηση σχολικού χώρου στην 6η Π.Ε. της δημοτικής ενότητας Νέας Μάκρης του Δήμου Μαραθώνος», όπως ειδικότερα  περιγράφεται στην από 08-03-2021 τεχνική έκθεση-κοστολόγηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσίων.
  6. Την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ.
  7. Την αριθμ. 340/2021 Απόφαση του Δημάρχου με την οποία αποφασίστηκε η διενέργεια της προμήθειας.
  8. Την αξιολόγηση της προσφοράς, σύμφωνα με την οποία η αρμόδια υπηρεσία εισηγείται την ανάθεση της εργασίας  στον Ζαφειρούλη Δημήτριο ,  έναντι του ποσού των 4.800 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%, σύνολο προσφοράς 7.192,00€.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Α. Αναθέτουμε την εκτέλεση της υπηρεσίας  με τίτλο «Καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των κοινοχρηστων χωρων, για την τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου προς χωροθέτηση σχολικού χώρου στην 6η Π.Ε. της δημοτικής ενότητας Νέας Μάκρης του Δήμου Μαραθώνος», όπως ειδικότερα περιγράφεται στην από 08-03-2021 τεχνική έκθεση-κοστολόγηση της Δ/νσης  Τεχνικών Υπηρεσίων στον Ζαφειρούλη Δημήτριο, με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: Πύρρου 45, Τ.Κ.:14564, Πόλη: Ν.Κηφισιά, τηλ.: 2105786928, ΑΦΜ:029006522 και Δ.Ο.Υ Κηφισιάς, έναντι του ποσού των 4.800 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%,  1.152,00 ήτοι  συνολικού ποσού 5.952,00 €.

B. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους, η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α. 15.7411.00 με τίτλο «Καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης των κοινοχρήστων χώρων, για την τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου προς χωροθέτηση σχολικού χώρου στην 6η Π.Ε της δημοτικής ενότητας Ν. Μάκρης».

Γ. Ο χρόνος παράδοσης των υπό προμήθεια ειδών, ορίζεται το διάστημα των 12 μηνών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Δ. Ορίζεται ο προϊστάμενος[2] της Υπηρεσίας Τεχνικών Υπηρεσίων,  να παραλάβει τις εν λόγω εργασίες[3]

Ε. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίων από τον προμηθευτή και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών.

ΣΤ. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση ειδών.

Η παρούσα απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό ( 349/2021 ΑΔ ) και θα αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου (http://sites.diavgeia.gov.gr/marathon).

Ο Δήμαρχος

ΤΣΙΡΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

 

[1] Ή άρθρου 328 εφόσον οι συμβάσεις εμπίπτουν στις διατάξεις του Βιβλίου ΙΙ.

[2] αρθ. 208 παρ. 10 (για προμήθειες) και 219 παρ. 1 (για υπηρεσίες) (τα οποία τροποπ. με τα αρθ. 105 και 107 Ν. 4782/21 αντίστοιχα)

[3] Σε περίπτωση που η εν λόγω υπηρεσία είναι ταυτόχρονα υπεύθυνη και για τις διαδικασίες ανάθεσης ή εκκαθάρισης της σχετικής δαπάνης, οι υπηρεσίες που προορίζονται για αυτή παραλαμβάνονται από τον προϊστάμενο άλλης υπηρεσίας που ορίζεται με την απόφαση ανάθεσης (λχ δεν μπορεί να παραλάβει η οικονομική υπηρεσία, προμήθειες ή υπηρεσίες που προορίζονται για αυτήν, καθόσον είναι η υπηρεσία που προβαίνει στον έλεγχο της νομιμότητας και στην εκκαθάριση της δαπάνης).

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΩΘ4ΩΩΛΜ-1ΧΚ

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΘ4ΩΩΛΜ-1ΧΚ

Μοιραστείτε το
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *