Καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των Υπηρεσιών του ∆ήµου Μαραθώνος για το έτος 2024

websupport Αποφάσεις Δημάρχου

ΘΕΜΑ: «Καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των Υπηρεσιών του ∆ήµου Μαραθώνος για το έτος 2024»

Αριθμός Απόφασης: 621/2023

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/A’/2010).
  2. Τις διατάξεις των παρ. 2 και 3 του άρθρου 48 του Ν. 3584/2007, καθώς και του άρθρου 176 του Ν.3584/2007.
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4024/2011 (ΦΕΚ 226/A’/2011).
  4. Τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 2 του Ν.3731/2008 (ΦΕΚ 263/A’/2008).
  5. Την υπ’ αριθ. οικ.2/78400/0022/14-11-2011 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών.
  6. Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν. 4354/2015 (ΦΕΚ 176/Α’/16.12.2015), µε θέμα «Αποζημίωση για εργασία καθ’ υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου – Αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου».
  7. Την υπ’ αριθ. 116/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μαραθώνος, περί καθιέρωσης λειτουργίας υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος σε 24ωρη βάση όλες τις ημέρες του χρόνου (Κυριακές & αργίες).
  8. Την υπ’ αριθ. 26762/22267/2013 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής (ΦΕΚ 1303/Β’/30-5-2013), σύμφωνα με την οποία έχει εγκριθεί η καθιέρωση διαφορετικού ωραρίου λειτουργίας υπηρεσιών καθαριότητας, ύδρευσης και ηλεκτροφωτισμού του Δήμου Μαραθώνος.
  9. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Μαραθώνος (ΦΕΚ 3147/B’/2012).
  10. Την τοποθέτηση των υπαλλήλων στις υπηρεσίες του Δήμου µας.
  11. Τη βεβαίωση της ∆/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου µας, περί της πρόβλεψης πιστώσεων στον προϋπολογισμό του Δήμου µας για το έτος 2024, ως εξής: ΚΑ 00.6032.01 ποσού 3.618,80€, ΚΑ 10.6012.01 ποσού 45.098,68€, ΚΑ 10.6012.03 ποσού 3.861,60€, ΚΑ 10.6022.01 ποσού 9.759,82€, ΚΑ 15.6012.01 ποσού 12.321,52€, ΚΑ 15.6022.01 ποσού 3.618,00€, ΚΑ 15.6042.02 ποσού 5.600,00€, ΚΑ 20.6012.01 ποσού 140.153,08€, ΚΑ 20.6022.01 ποσού 38.362,28€, ΚΑ 20.6042.01 ποσού 20.902,88€, ΚΑ 25.6012.01 ποσού 31.599,96€, ΚΑ 25.6022.01 ποσού 9.753,64€, ΚΑ 30.6012.01 ποσού 14.218,40€, ΚΑ 30.6022.01 ποσού 1.104,00€, ΚΑ 35.6012.01 ποσού 5.885,84€, ΚΑ 35.6022.01 ποσού 1.078,80€, ΚΑ 35.6042.01 ποσού 4.000,00€, ΚΑ 45.6042.01 ποσού 2.918,40€, ΚΑ 50.6012.01 ποσού 12.895,40€.
  12. Τις κατεπείγουσες εποχικές και έκτακτες υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το έτος 2024 για την αντιμετώπιση εκτάκτων γεγονότων, περιορισμένης χρονικής διάρκειας, που εκ φεύγουν της αναμενόμενης εξέλιξης της προγραμματισμένης δραστηριότητας: (α) της ∆/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών, (β) της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, (γ) της ∆/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, (δ) της ∆/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, (ε) της Δ/νσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών, (στ) της ∆/νσης Δημοτικής Αστυνομίας, (ζ) της Δ/νσης ΚΕΠ, (η) του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Οργάνωσης & Πληροφορικής, (θ) του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού, (ι) του Ιδιαίτερου Γραφείου του Δημάρχου, (ια) του Αυτοτελούς Γραφείου Δημοτικού Συμβουλίου και υποστήριξης πολιτικών οργάνων, (ιβ) του Γραφείου Γενικού Γραμματέα, (ιγ) της Υπηρεσίας Δόμησης, (ιδ) του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου, που απαιτούν άμεση αντίδραση για την αντιμετώπισή τους και οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού της ανωτέρω υπηρεσίας, πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας.
  13. Tην υπ’ αριθ. ΤΑΔΚ 1075/2016 απόφαση Υπουργού Εσωτερικών, σύμφωνα με την οποία ανακαλείται η υπ’ αριθ. Φ.127080/57460/21-12-2010 απόφαση ως προς το Δήμο Μαραθώνος, ώστε να αποτελείται εφεξής από τρεις Ληξιαρχικές Περιφέρειες ήτοι Δημοτικών Ενοτήτων Μαραθώνα, Βαρνάβα & Γραμματικού (ΦΕΚ 4418/Β’/2016) και την υπ’ αριθ. 6983/2627/2017 απόφαση Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, περί Ανάθεσης Καθηκόντων Ληξίαρχου στη Δημοτική Ενότητα Μαραθώνα Δήμου Μαραθώνος.
  14. Την υπ’ αριθ. 982/2019 απόφαση Αντιδημάρχου Μαραθώνος, περί ανάθεσης καθηκόντων ληξιάρχων στον Δήμο Μαραθώνος (ΦΕΚ 3581/Β’/2019), τις κατεπείγουσες εποχικές και έκτακτες υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το έτος 2024 για την αντιμετώπιση εκτάκτων γεγονότων, περιορισμένης χρονικής διάρκειας, που εκ φεύγουν της αναμενόμενης εξέλιξης της προγραμματισμένης δραστηριότητας και απαιτούν από τους Ληξιάρχους των ∆.Ε. του Δήμου µας να απασχοληθούν πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας τους.
  15. Την υπ’ αριθ. 16931/14424/2013 απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκ/νης Διοίκησης Αττικής (ΦΕΚ 877/Β’/2013), σύμφωνα με την οποία έχει εγκριθεί η καθιέρωση λειτουργίας της γραμματείας του ΔΣ Μαραθώνα σε 18ωρη βάση.
  16. Την υπ’ αριθ. 469/2014 απόφαση περί ορισμού πρακτικογράφου ΔΣ και την αναγκαιότητα καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης ενός υπαλλήλου του Δήμου µας κατά το έτος 2024 ως Πρακτικογράφου ∆.Σ., καθώς οι περισσότερες συνεδριάσεις του ∆.Σ. λαμβάνουν χώρα εκτός ωραρίου εργασίας των διοικητικών υπηρεσιών του Δήμου µας, θέλοντας να εξασφαλίσουν την εύρυθμη ημερήσια λειτουργία όλων των υπηρεσιών του Δήμου µας.
  17. Τις ισχύουσες αποφάσεις Δημάρχου περί ορισμού πρακτικογράφων των Τοπικών Συμβουλίων του Δήμου Μαραθώνος.
  18. Την υπ’ αριθ. πρωτ. 48638/13-04-2022 απόφαση Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής (ΦΕΚ 1985/Β’/2022), σύμφωνα με την οποία έχει συμπληρωθεί η υπ’ αριθ. πρωτ. 47944/12572/02-11-2020 απόφαση Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής (ΦΕΚ 5035/Β’/2020), περί της καθιέρωσης διαφορετικού ωραρίου λειτουργίας του Ιδιαίτερου γραφείου Δημάρχου του Δήμου Μαραθώνος.
  19. Το γεγονός ότι εκτιμάται για το ημερολογιακό έτος 2024, ότι θα εργαστούν οι ανωτέρω υπηρεσίες του Δήμου µας υπερωριακά, αλλά και προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής, ως εξής:

Πίνακας 1 : Υπερωριακή και Λοιπή εργασία έτους 2024

 

 

 

Για υπερωριακή απογευματινή εργασία μέχρι 22η ώρα

 

Για υπερωριακή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την υποχρεωτική

Για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής (γ)

Για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής

 

Από 6η πρωινή έως 22η ώρα

Από 22η  ώρα έως 6η  πρωινή

Νυχτερινή εργασίμων ημερών

Νυχτερινή και ημερήσια Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών

 

Περίπτωση

(α)

Περίπτωση

(β)

Περίπτωση γ(ι)

Περίπτωση γ(ιι)

Περίπτωση (δ)

Περίπτωση

(ε)

 

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

4.560

 

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

960

 

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

2.880

 

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

960

 

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Για τακτικό προσωπικό

960

 

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

240

 

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

5.800

 

4.000

 

13.000

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

2.400

 

2.200

 

6.850

 

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

2.000

 

960

 

5.480

 

 

Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας

Για τακτικό προσωπικό

1.920

 

1.400

 

5.100

 

 

Διεύθυνση ΚΕΠ

Για τακτικό προσωπικό

1.200

 

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

240

 

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών

Για τακτικό προσωπικό

15.840

 

16.000

 

20.000

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

4.560

 

6.000

 

4.700

 

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

8.000

 

3.000

 

4.000

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Για τακτικό προσωπικό

480

 

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού

Για τακτικό προσωπικό

3.360

 

192

 

480

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

2.640

 

400

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

1.400

 

 

 

 

 

 

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

Για τακτικό προσωπικό

240

 

192

 

480

 

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

1.440

 

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου & Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

Για τακτικό προσωπικό

240

 

 

 

 

 

 

Υπηρεσία Δόμησης

Για τακτικό προσωπικό

480

 

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου

Για τακτικό προσωπικό

240

 

 

 

 

 

 

Γραφείο Γενικού Γραμματέα

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

240

 

 

 

 

 

 

Πίνακας 2: Κλάδοι/Ειδικότητες προσωπικού για υπερωριακή και λοιπή εργασία έτους 2024

Τακτικό Προσωπικό

Προσωπικό ΙΔΑΧ

Προσωπικό ΙΔΟΧ

Κλάδος –

ειδικότητα

Αριθμός υπαλλήλων

Κλάδος –

ειδικότητα

Αριθμός υπαλλήλων

Κλάδος –

ειδικότητα

Αριθμός υπαλλήλων

 

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

 

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

9

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

1

 

 

 

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού –

ΠΕ Οικονομικού

 

1

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

3

 

 

 

ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού-

ΤΕ Διοίκησης Μονάδων Τοπίκής Αυτ/σης

1

 

 

 

 

 

ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού-

1

 

 

 

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

7

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών

 

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

3

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

3

 

 

 

ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού

2

ΔΕ Πληροφορικής

1

 

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

5

 

 

 

 

 

ΔΕ Πληροφορικής

1

 

 

 

 

 

ΥΕ Επιμελητών Κλητήρων –

Κλητήρων

 

1

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

 

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

1

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού

2

 

 

 

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

 

ΠΕ Μηχανικών –

ΠΕ Αρχιτεκτόνων-Μηχανικών

 

1

ΔΕ Διοικητικού -Λογιστικού

 

1

ΔΕ Τεχνικού- ΔΕ Υδραυλικών

 

2

 

ΠΕ Μηχανικών –

ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

 

3

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Ηλεκτρολόγων

 

3

ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου

3

 

ΠΕ Μηχανικών –

ΠΕ Αγρονόμων Τοπογράφων-Μηχανικών

 

1

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Ελαιοχρω-ματιστών

 

1

ΔΕ Υποστηρικτικού Προσωπικού-ΔΕ Υδρομετρητών

 

1

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

2

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Υδραυλικών

3

ΔΕ Τεχνικού –ΔΕ Ηλεκτρολόγων

2

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Ηλεκτρολόγων

 

2

ΔΕ Δασοφυλάκων

 

1

ΥΕ Εργατών Γενικών Καθηκόντων

 

5

 

ΔΕ Πληροφορικής

1

 

 

 

 

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Υδραυλικών

5

 

 

 

 

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Μηχανολόγων

1

 

 

 

 

 

ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου

4

 

 

 

 

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Δομικών Έργων

2

 

 

 

 

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Σιδηρουργών

1

 

 

 

 

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Ελαιοχρωματιστών

1

 

 

 

 

 

ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών –

ΥΕ Εργατών Ύδρευσης-Αποχέτευσης

 

 

2

 

 

 

 

 

Διεύθυνση ΚΕΠ

 

ΠΕ ΔΥΠ

2

ΔΕ ΔΥΠ

1

 

 

 

ΤΕ ΔΥΠ

1

 

 

 

 

 

ΔΕ ΔΥΠ

1

 

 

 

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας

 

ΠΕ Δημοτικής Αστυνομίας

3

 

 

 

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

 

 

ΔΕ Δημοτικής Αστυνομίας

4

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

 

7

ΤΕ Μηχανικών –

ΤΕ Μηχανολόγων Μηχανικών

 

1

ΔΕ Οδηγών

 

6

 

ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας

 

4

ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου

 

2

ΥΕ Εργατών Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων-ΥΕ Συνοδών Απορριμματοφόρων

 

7

 

ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου

2

ΔΕ Οδηγών

1

ΥΕ Εργατών ταφής-εκταφής

4

 

ΔΕ Τεχνικού –

ΔΕ Μηχανοτεχνιτών Οχημάτων

 

3

ΔΕ Κηπουρών

 

2

ΥΕ Εργατών Γενικών Καθηκόντων 

 

2

 

ΔΕ Οδηγών

17

ΔΕ Εποπτών Καθαριότητας

1

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Σχολικών Μονάδων

38

 

ΔΕ Κηπουρών

1

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εσωτερικών Χώρων

 

1

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Σχολικών Μονάδων

 

2

 

 

 

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων

 

7

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων –

ΥΕ Συνοδών Απορριμματοφόρων

 

4

 

 

 

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων –

ΥΕ Συνοδών Απορριμματοφόρων

 

19

ΥΕ Εργατών Γενικών Καθηκόντων

 

1

 

 

 

ΥΕ Φυλάκων

1

ΥΕ Εργατών Ανακύκλωσης

1

 

 

 

ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας Εξωτερικών Χώρων -ΥΕ Επιστατών Καθαριότητας

 

 

1

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

 

 

ΤΕ Πληροφορικής –

ΤΕ Πληροφορικής (Software ή Hardware)

 

1

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού

 

ΠΕ Φυσικής Αγωγής

1

ΠΕ Φυσικής Αγωγής

1

ΠΕ, ΤΕ , ΔΕ, ΥΕ    για κατασκή-νωση Ε’ Παιδική Εξοχή

33

 

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

3

ΤΕ Κοινωνικής Εργασίας –

ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών

1

 

 

 

ΤΕ Κοινωνικής Εργασίας –

ΤΕ Κοινωνικών Λειτουργών

 

1

ΔΕ Οδηγών

1

 

 

 

ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

ΔΕ Φυλάκων –

ΔΕ Σχολικών Φυλάκων

7

 

 

 

ΤΕ Νοσηλευτικής

2

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

4

 

 

 

 

 

ΥΕ Οικογενειακών Βοηθών

2

 

 

 

 

 

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

Ειδικοί Συνεργάτες

6

 

Γραφείο Γενικού Γραμματέα

 

 

 

ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού

1

 

 

 

Αυτοτελές Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου & Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

 

ΔΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου

 

ΤΕ Διοικητικού-Λογιστικού

1

 

 

 

 

Υπηρεσία Δόμησης

ΠΕ Μηχανικών –

ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών

1

 

 

 

 

ΤΕ Μηχανικών –

ΤΕ Τοπογράφων Μηχανικών

1

 

 

 

 

                                                                   

Πίνακας 3: Υπερωριακή απασχόληση Ληξιάρχων έτους 2024

Ληξίαρχος Δημοτικής Ενότητας

Ώρες υπερωριακής απογευματινής καθημερινές, Κυριακές και εξαιρέσιμες

Μαραθώνα-Νέας Μάκρης

240

Βαρνάβα

240

Γραμματικού

240

Πίνακας 4: Υπερωριακή απασχόληση Πρακτικογράφων έτους 2024

Πρακτικογράφοι

Για υπερωριακή απογευματινή εργασία μέχρι 22η ώρα

Για υπερωριακή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την υποχρεωτική

Πρακτικογράφος Δ.Σ.

240

192

Πρακτικογράφοι Τοπικών Συμβουλίων Μαραθώνα, Νέας Μάκρης, Βαρνάβα, Γραμματικού

960

 

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ µ ε

Εγκρίνουμε για το έτος 2024 την υπερωριακή απασχόληση: (α) 19 τακτικών υπαλλήλων και 4 υπαλλήλων Ι∆ΑΧ της ∆/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, (β) 12 τακτικών υπαλλήλων και 4 υπαλλήλων Ι∆ΑΧ της ∆/νσης ∆ιοικητικών Υπηρεσιών, (γ) 4 τακτικών υπαλλήλων και 1 υπαλλήλου Ι∆ΑΧ της ∆/νσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, (δ) 26 τακτικών υπαλλήλων, 9 υπαλλήλων Ι∆ΑΧ και 13 υπαλλήλων Ι∆ΟΧ της ∆/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών, (ε) 8 τακτικών υπαλλήλων της ∆/νσης ∆ηµοτικής Αστυνοµίας, (στ) 63 τακτικών υπαλλήλων, 16 υπαλλήλων Ι∆ΑΧ και 57 υπαλλήλων Ι∆ΟΧ της Δ/νσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος, Πρασίνου και Συντήρησης Υποδομών, (ζ) 2 τακτικών υπαλλήλων του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής, (η) 14 τακτικών υπαλλήλων, 11 υπαλλήλων Ι∆ΑΧ και 33 υπαλλήλων ΙΔΟΧ του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας Πολιτισμού & Αθλητισμού, (θ) 1 τακτικού υπαλλήλου και 6 υπαλλήλων ιδοχ (ειδικοί συνεργάτες) του Ιδιαίτερου Γραφείου Δημάρχου (ι) 1 υπαλλήλου Ι∆ΑΧ του Γραφείου Γενικού Γραμματέα, (ια) 1 τακτικού υπαλλήλου του Αυτοτελούς Γραφείου Δημοτικού Συμβουλίου & Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων, (ιβ) 1 τακτικού υπαλλήλου του Αυτοτελούς Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου, (ιγ) 5 τακτικών υπαλλήλων και 1 υπαλλήλου ΙΔΑΧ της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών, (ιδ) 2 τακτικών υπαλλήλων της υπηρεσίας Δόμησης (ιε) 3 Ληξιάρχων και (ιστ) 5 Πρακτικογράφων ∆.Σ. και Τοπικών Συμβουλίων, ως εξής:

Για το Α΄ εξάμηνο του 2024

 

 

 

Για υπερωριακή απογευματινή εργασία μέχρι 22η ώρα

 

Για υπερωριακή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την υποχρεωτική

Για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής (γ)

Για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής

Από 6η πρωινή έως 22η ώρα

Από 22η  ώρα έως 6η  πρωινή

Νυχτερινή εργασίμων ημερών

Νυχτερινή και ημερήσια Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών

Περίπτωση

(α)

Περίπτωση

(β)

Περίπτωση γ(ι)

Περίπτωση γ(ιι)

Περίπτωση (δ)

Περίπτωση

(ε)

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

2.280

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

480

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

1.440

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

480

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Για τακτικό προσωπικό

480

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

120

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

2.900

 

2.000

 

6.500

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

1.200

 

1.100

 

3.425

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

1.000

 

480

 

2.740

 

Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας

Για τακτικό προσωπικό

960

 

700

 

2.550

 

Διεύθυνση ΚΕΠ

Για τακτικό προσωπικό

600

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

120

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών

Για τακτικό προσωπικό

7.920

 

8.000

 

10.000

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

2.280

 

3.000

 

2.350

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

4.000

 

1.500

 

2.000

 

Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Για τακτικό προσωπικό

240

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού

Για τακτικό προσωπικό

1.680

 

96

 

240

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

1.320

 

200

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

700

 

 

 

 

 

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

Για τακτικό προσωπικό

120

 

96

 

240

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

720

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου & Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

Για τακτικό προσωπικό

120

 

 

 

 

 

Υπηρεσία Δόμησης

Για τακτικό προσωπικό

240

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου

Για τακτικό προσωπικό

120

 

 

 

 

 

Γραφείο Γενικού Γραμματέα

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

120

 

 

 

 

 

               

Υπερωριακή απασχόληση Ληξιάρχων

Ληξίαρχος Δημοτικής Ενότητας

Ώρες υπερωριακής απογευματινής καθημερινές, Κυριακές και εξαιρέσιμες

Μαραθώνα-Νέας Μάκρης

120

Βαρνάβα

120

Γραμματικού

120

Υπερωριακή απασχόληση Πρακτικογράφων

Πρακτικογράφοι

Για υπερωριακή απογευματινή εργασία μέχρι 22η ώρα

Για υπερωριακή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την υποχρεωτική

Πρακτικογράφοι Δ.Σ.

120

96

Πρακτικογράφοι Τοπικών Συμβουλίων Μαραθώνα, Νέας Μάκρης, Βαρνάβα, Γραμματικού

480

 

Για το Β΄ εξάμηνο του 2024

 

 

 

Για υπερωριακή απογευματινή εργασία μέχρι 22η ώρα

 

Για υπερωριακή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την υποχρεωτική

Για εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων πέραν της υποχρεωτικής (γ)

Για εργασία προς συμπλήρωση της εβδομαδιαίας υποχρεωτικής

Από 6η πρωινή έως 22η ώρα

Από 22η  ώρα έως 6η  πρωινή

Νυχτερινή εργασίμων ημερών

Νυχτερινή και ημερήσια Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών

Περίπτωση

(α)

Περίπτωση

(β)

Περίπτωση γ(ι)

Περίπτωση γ(ιι)

Περίπτωση (δ)

Περίπτωση

(ε)

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

2.280

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

480

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

1.440

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

480

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Για τακτικό προσωπικό

480

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

120

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

Για τακτικό προσωπικό

2.900

 

2.000

 

6.500

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

1.200

 

1.100

 

3.425

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

1.000

 

480

 

2.740

 

Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας

Για τακτικό προσωπικό

960

 

700

 

2.550

 

Διεύθυνση ΚΕΠ

Για τακτικό προσωπικό

600

 

 

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

120

 

 

 

 

 

Διεύθυνση Καθαριότητας, Ανακύκλωσης, Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Συντήρησης Υποδομών

Για τακτικό προσωπικό

7.920

 

8.000

 

10.000

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

2.280

 

3.000

 

2.350

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

4.000

 

1.500

 

2.000

 

Αυτοτελές Τμήμα Προγραμματισμού, Οργάνωσης & Πληροφορικής

Για τακτικό προσωπικό

240

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού & Αθλητισμού

Για τακτικό προσωπικό

1.680

 

96

 

240

 

Για προσωπικό ΙΔΑΧ

1.320

 

200

 

 

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

700

 

 

 

 

 

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

Για τακτικό προσωπικό

120

 

96

 

240

 

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

720

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου & Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων

Για τακτικό προσωπικό

120

 

 

 

 

 

Υπηρεσία Δόμησης

Για τακτικό προσωπικό

240

 

 

 

 

 

Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου

Για τακτικό προσωπικό

120

 

 

 

 

 

Γραφείο Γενικού Γραμματέα

Για προσωπικό ΙΔΟΧ

120

 

 

 

 

 

                       

Υπερωριακή απασχόληση Ληξιάρχων

Ληξίαρχος Δημοτικής Ενότητας

Ώρες υπερωριακής απογευματινής καθημερινές, Κυριακές και εξαιρέσιμες

Μαραθώνα-Νέας Μάκρης

120

Βαρνάβα

120

Γραμματικού

120

Υπερωριακή απασχόληση Πρακτικογράφων

Πρακτικογράφοι

Για υπερωριακή απογευματινή εργασία μέχρι 22η ώρα

Για υπερωριακή εργασία από 22η ώρα μέχρι 6η πρωινή πέρα από την υποχρεωτική

Πρακτικογράφοι Δ.Σ.

120

96

Πρακτικογράφοι Τοπικών Συμβουλίων Μαραθώνα, Νέας Μάκρης, Βαρνάβα, Γραμματικού

480

 

Οι ανωτέρω υπάλληλοι θα απασχοληθούν καθ’ υπέρβαση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, τηρώντας τα ανώτατα όρια ανά εξάμηνο, όπως αυτά ορίζονται µε τις κείμενες διατάξεις και εφόσον το επιβάλλουν οι ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου µας.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Ο Δήμαρχος

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΣΙΡΚΑΣ

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6Ψ7ΗΩΛΜ-0ΓΟ

https://diavgeia.gov.gr/doc/6Ψ7ΗΩΛΜ-0ΓΟ

Μοιραστείτε το
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •