ΘΕΜΑ: «Περί έγκρισης προμήθειας και τοποθέτησης υαλοπινάκων του Δήμου Μαραθώνος με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης»
Αριθμός Απόφασης: 620/2023
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ
Έχοντας υπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης».
- Τις διατάξεις του άρθρου 118[1] του Ν. 4412/2016 « Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».
- Το γεγονός ότι για την υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί η με αριθ. πρωτ. 26116/10-11-2023 Απόφαση Ανάληψης Πολυετούς Υποχρέωσης Δημάρχου με ΑΔΑ ΨΔΓ9ΩΛΜ-ΚΑΜ, η οποία έχει εκδοθεί κατόπιν του από 9-11-2023 τεκμηριωμένου αιτήματος της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και έχει καταχωρηθεί με α/α 512 στο Μητρώο Δεσμεύσεων του Δήμου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203 Ν.4555/18.
- Το πρωτογενές αίτημα, το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων με ΑΔΑΜ 23REQ013737121 2023-11-09.
- Το γεγονός ότι απαιτείται η προμήθεια με τίτλο «Προμήθεια και τοποθέτηση υαλοπινάκων», όπως ειδικότερα περιγράφεται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών της με αριθμό 33 /2023 μελέτης της Διεύθυνσης Tεχνικών Υπηρεσιών.
- Την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ 23PROC013759134.
- Την αριθμ. 565/2023 Απόφαση του Δημάρχου με την οποία αποφασίστηκε η διενέργεια της προμήθειας.
- Την αξιολόγηση της προσφοράς, σύμφωνα με την οποία η αρμόδια υπηρεσία εισηγείται την ανάθεση της προμήθειας και τοποθέτηση υαλοπινάκων στον Σταμάτη Βουλή-Υαλοτομή έναντι του ποσού των 4.100,00 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%, σύνολο προσφοράς 5.084,00€.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Α. Αναθέτουμε την εκτέλεση της προμήθειας «Προμήθεια και τοποθέτηση υαλοπινάκων», όπως ειδικότερα περιγράφεται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών της 33 /2023 μελέτης της Διεύθυνσης Tεχνικών Υπηρεσιών, στον Σταμάτη Βουλή, με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: Μαραθώνος 17, Τ.Κ.:19005, Πόλη: Νέα Μάκρη, τηλ.: 2294095585, ΑΦΜ:106123200 και Δ.Ο.Υ Παλλήνης, έναντι του ποσού των των 4.100,00 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%, σύνολο προσφοράς 5.084,00€.
B. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους και του επόμενου, η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α. 10.6261.19 με τίτλο «Προμήθεια και τοποθέτηση υαλοπινάκων».
Γ. Ο χρόνος παράδοσης των υπό προμήθεια ειδών, ορίζεται το διάστημα των 15 ημερών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Δ. Ορίζεται ο προϊστάμενος[2] της Υπηρεσίας Τεχνικών Υπηρεσιών, να παραλάβει τα προς προμήθεια αγαθά[3]
Ε. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίων από τον προμηθευτή και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών.
ΣΤ. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση ειδών.
Η παρούσα απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό ( 620/2023 ΑΔ ) και θα αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου (http://sites.diavgeia.gov.gr/marathon).
Ο Δήμαρχος
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΣΙΡΚΑΣ
[1] Ή άρθρου 328 εφόσον οι συμβάσεις εμπίπτουν στις διατάξεις του Βιβλίου ΙΙ.
[2] αρθ. 208 παρ. 10 (για προμήθειες) και 219 παρ. 1 (για υπηρεσίες) (τα οποία τροποπ. με τα αρθ. 105 και 107 Ν. 4782/21 αντίστοιχα)
[3] Σε περίπτωση που η εν λόγω υπηρεσία είναι ταυτόχρονα υπεύθυνη και για τις διαδικασίες ανάθεσης ή εκκαθάρισης της σχετικής δαπάνης, οι υπηρεσίες που προορίζονται για αυτή παραλαμβάνονται από τον προϊστάμενο άλλης υπηρεσίας που ορίζεται με την απόφαση ανάθεσης (λχ δεν μπορεί να παραλάβει η οικονομική υπηρεσία, προμήθειες ή υπηρεσίες που προορίζονται για αυτήν, καθόσον είναι η υπηρεσία που προβαίνει στον έλεγχο της νομιμότητας και στην εκκαθάριση της δαπάνης).
https://diavgeia.gov.gr/decision/view/Ψ335ΩΛΜ-ΧΤΙ
https://diavgeia.gov.gr/doc/Ψ335ΩΛΜ-ΧΤΙ