Περί ανάθεσης της προμήθειας αυτοκόλλητων φακέλων

websupport Αποφάσεις Δημάρχου

ΘΕΜΑ: «Περί απευθείας ανάθεσης της προμήθειας αυτοκόλλητων φακέλων για τις υπηρεσίες του Δήμου Μαραθώνος»

Αριθμός Απόφασης      376/2021

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Ο Δήμαρχος Μαραθώνος Αττικής

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 « Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» όπως τροποποιήθηκαν και ισχύουν.
  3. Το γεγονός ότι απαιτείται η προμήθεια αυτοκόλλητων φακέλων για τις υπηρεσίες του Δήμου Μαραθώνος, όπως ειδικότερα περιγράφεται στην από 01-10-2021 μελέτη του Τμήματος Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
  4. Το γεγονός ότι για την υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί η με αριθμ. πρωτ 8685/18-05-2021 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης με ΑΔΑ ΨΕΔΨΩΛΜ-ΣΘΡ και έχει καταχωρηθεί στο Μητρώο Δεσμεύσεων με α/α 217 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203 Ν. 4555/18 [Πρόγραμμα ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι].
  5. Την με αριθμ. 357/2021/06-10-2021  Απόφαση του Δημάρχου με την οποία αποφασίστηκε η διενέργεια της υπηρεσίας με ΑΔΑ ΨΝΟΩΩΛΜ-6Χ1.
  6. Την με αριθμ. 19452/07-10-2021 πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
  7. Την προσφορά της ατομικής επιχείρησης ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΒΑΣ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, που κατατέθηκε στο γραφείο Πρωτοκόλλου της Δημοτικής Ενότητας Νέας Μάκρης και έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 19612/11-10-2021.
  8. Το από 12-10-2021 Πρακτικό Αξιολόγησης Προσφοράς, σύμφωνα με το οποίο η αρμόδια υπηρεσία εισηγείται την ανάθεση της προμήθειας στην ατομική επιχείρηση ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΒΑΣ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, έναντι του ποσού των 877,00€, επί πλέον Φ.Π.Α. 24% 210,48€, σύνολο προσφοράς 1.087,48€.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Α. Την ανάθεση της παροχής της προμήθειας με τίτλο  «Προμήθεια αυτοκόλλητων φακέλων για τις υπηρεσίες του Δήμου Μαραθώνος» όπως ειδικότερα περιγράφεται στην από 01-10-2021 μελέτη του Τμήματος Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, στην ατομική επιχείρηση ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΒΑΣ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΑΦΜ 125190308, ΔΟΥ Ε΄ ΠΕΙΡΑΙΑ και με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: ΣΥΜΗΣ 3-5, Τ.Κ.: 18542, Πόλη: ΠΕΙΡΑΙΑΣ, τηλ.: 2104202411,  έναντι του ποσού των 877,00 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%  210,48 ευρώ, ήτοι  συνολικού ποσού 1.087,48 ευρώ (χίλια ογδόντα επτά ευρώ και σαράντα οκτώ λεπτά).

B. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και η σχετική πίστωση θα βαρύνει τον Κ.Α. 10.6612.01 του προϋπολογισμού τρέχοντος έτους του Δήμου Μαραθώνος.

Γ. Ο χρόνος παράδοσης των υπό προμήθεια ειδών, ορίζεται το διάστημα των 30 ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας απόφασης.

Δ. Η παραλαβή των προς προμήθεια αγαθών θα γίνει από τα μέλη της αρμόδιας επιτροπής σύμφωνα με την αριθμ.  04/2021 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής (Α5.1).

Ε. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίων από τον ανάδοχο και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών.

Η παρούσα απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό (376/2021 ΑΔ) και θα αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου (http://sites.diavgeia.gov.gr/marathon).

Ο Δήμαρχος

ΤΣΙΡΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6Ρ4ΞΩΛΜ-96Δ

https://diavgeia.gov.gr/doc/6Ρ4ΞΩΛΜ-96Δ

Μοιραστείτε το
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •