Ο Δήμος Μαραθώνος ενδιαφέρεται να προμηθευτεί εκτυπωτικά συστήματα για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του. Η εκτιμώμενη αξία των ειδών ανέρχεται στο ποσό των 19.000 € πλέον ΦΠΑ και περιγράφονται στη με αριθ. 5/2017 μελέτη του αυτοτελούς τμήματος προγραμματισμού, οργάνωσης και πληροφορικής.
Για την κάλυψη της δαπάνης της ανωτέρω προμήθειας έχει εκδοθεί:
α) η με αριθ. πρωτ. 23806/25-10-2017 απόφαση ανάληψης υποχρέωσης με αριθ. ΑΔΑ ΨΝ7ΑΩΛΜ-Ω3Υ, κατόπιν της με αριθ. 299/2017 απόφασης της οικονομικής επιτροπής και
β) η βεβαίωση της Προϊσταμένης Οικονομικών Υπηρεσιών, επί των ανωτέρω αποφάσεων, για την ύπαρξη διαθέσιμου ποσού, τη συνδρομή των προϋποθέσεων της παρ 1α του άρθρου 4 του ΠΔ 80/2016 και τη δέσμευση στο οικείο Μητρώο Δεσμεύσεων της αντίστοιχης πίστωσης με α/α 402.
Παρακαλούμε τους ενδιαφερόμενους όπως μας αποστείλουν σχετική προσφορά για την ανωτέρω προμήθεια μέχρι την Τρίτη 14/11/2017 στο γραφείο Πρωτοκόλλου της Δημοτικής Ενότητας Νέας Μάκρης (ώρες λειτουργίας πρωτοκόλλου 08:00 – 15:00).
Για την εν λόγω ανάθεση και προς απόδειξη, της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016 μέχρι την ημέρα υποβολής της προσφοράς σας, θα πρέπει να προσκομίσετε σφραγισμένο ΚΥΡΙΩΣ ΦΑΚΕΛΟ με τη λέξη «ΠΡΟΣΦΟΡΑ» με κεφαλαία γράμματα, τα πλήρη στοιχεία του Δήμου Μαραθώνος και τα πλήρη στοιχεία της πρόσκλησης υποβολής προσφοράς αλλά και τα πλήρη στοιχεία του υποψηφίου αναδόχου. Εντός του κυρίως φακέλου θα εσωκλείονται δύο φάκελοι εκ των οποίων α) ο ένας θα αναγράφει τη λέξη «Τεχνική προσφορά –Δικαιολογητικά» και θα περιέχει τα δικαιολογητικά συμμετοχής όπως αναφέρονται παρακάτω και β) ο άλλος θα αναγράφει τη λέξη «Οικονομική Προσφορά» όπου θα εσωκλείεται συμπληρωμένο το έντυπο της υπηρεσίας. Ο κάθε προμηθευτής μπορεί να καταθέσει μόνο συνολική προσφορά για το σύνολο του εξοπλισμού της παρούσας μελέτης.
Α) Εντός του σφραγισμένου φακέλου «Τεχνική προσφορά –Δικαιολογητικά» εμπεριέχονται και τοποθετούνται από τον συμμετέχοντα επί ποινή απορρίψεως της προσφοράς του σε ξεχωριστό φάκελο τα ακόλουθα δικαιολογητικά έγγραφα :
α. Απόσπασμα ποινικού μητρώου (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016). Η υποχρέωση αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, αβ) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. β. Φορολογική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016). γ. Ασφαλιστική ενημερότητα και επιπλέον υπεύθυνη δήλωση αναφορικά με τους οργανισμούς κοινωνικής ασφάλισης στους οποίους οφείλει να καταβάλει εισφορές (Οργανισμούς κύριας και επικουρικής ασφάλισης) (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016). δ. Πιστοποιητικό /βεβαίωση του οικείου επαγγελματικού μητρώου με το οποίο πιστοποιείται η εγγραφή τους σε αυτό, καθώς και το ειδικό επάγγελμά τους (άρθρο 80 παρ.3 του Ν.4412/2016) ε. Νομιμοποιητικά έγγραφα εκπροσώπησης. στ. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986, με την οποία θα δηλώνουν ότι η προσφορά τους είναι σύμφωνη με τις τεχνικές προδιαγραφές της με αριθ. 5/2017 μελέτης του αυτοτελούς τμήματος προγραμματισμού, οργάνωσης και πληροφορικής. ζ. Πιστοποιητικό διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO9001 ή ισοδύναμο με πεδίο εφαρμογής την πώληση, συντήρηση και τεχνική υποστήριξη μηχανημάτων, αναλωσίμων υλικών και ανταλλακτικών. η. Βεβαίωση του κατασκευαστικού οίκου των εκτυπωτικών συστημάτων, στην οποία θα πιστοποιείται ότι αποτελεί εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρείας στην Ελληνική αγορά για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των τριών ετών, καθώς και η τεχνική εμπειρία του υποψήφιου αναδόχου ως προς τη δυνατότητα υποστήριξης και συντήρησης του εξοπλισμού. θ. Ο υποψήφιος ανάδοχος θα πρέπει να προσκομίσει πρόσφατη κατάσταση προσωπικού θεωρημένη από αρμόδια αρχή προς επιβεβαίωση ότι διαθέτει οργανωμένο τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης (help desk) έτσι όπως προβλέπεται από την αριθ. 5/2017 μελέτη του αυτοτελούς τμήματος προγραμματισμού, οργάνωσης και πληροφορικής. ι. ΄Εγγραφη δήλωση του κατασκευαστικού οίκου σχετικά με την επάρκεια – διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών των προσφερομένων συστημάτων για τουλάχιστον πέντε έτη από την ημέρα κατάθεσης της προσφοράς του. κ. Συμπληρωμένο τον πίνακα τεχνικής προσφοράς – συμμόρφωσης, ο οποίος επισυνάπτεται στην πρόσκληση (παράρτημα Ι), προς απόδειξη ότι τα υπό προμήθεια είδη πληρούν τα απαιτούμενα σύμφωνα με την αριθ. 5/2017 μελέτη.
Β) Εντός του σφραγισμένου φακέλου «Οικονομική προσφορά» εμπεριέχεται συμπληρωμένο το έντυπο οικονομικής προσφοράς της υπηρεσίας (παράρτημα ΙΙ).
Οι προσφορές θα αξιολογηθούν από την αρμόδια υπηρεσία, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, αποκλειστικά βάση τιμής (χαμηλότερη τιμή). Η διαδικασία θα διεξαχθεί βάσει των διατάξεων του Ν. 4412/2016. Η αποσφράγιση των προσφορών θα διενεργηθεί την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα και ώρα 11:00 π.μ., σε δύο στάδια, τα οποία δύναται να είναι την ίδια ημέρα.
Στην περίπτωση των Ενώσεων οικονομικών φορέων η Αναθέτουσα Αρχή δύναται να ζητήσει από την υποψήφια Ένωση πριν την υπογραφή της Σύμβασης να περιβληθεί τη μορφή της κοινοπραξίας του Κ.Β.Σ., συσταθείσας δια συμβολαιογραφικού εγγράφου, είτε τη μορφή εταιρείας του εμπορικού δικαίου, συσταθείσας σύμφωνα με τις διατάξεις του Εμπορικού Νόμου.
Τα μέλη της Ένωσης υποβάλουν κοινή προσφορά και ευθύνονται έκαστος, έναντι της Αναθέτουσας Αρχής, αλληλεγγύως και εις ολόκληρον για την εκτέλεση της προμήθειας που θα αναλάβουν.
Στο συμφωνητικό συνεργασίας οι συμμετέχοντες στην Ένωση : α) θα δηλώνουν από κοινού ότι, αναλαμβάνουν αλληλεγγύως και εις ολόκληρο την ευθύνη συμμετοχής τους στη διαδικασία καθώς και την ευθύνη για την πραγματοποίηση της προμήθειας, β) θα ορίζουν εκπρόσωπο της Ένωσης, γ) θα αναφέρουν το ποσοστό συμμετοχής κάθε μέλους της Ένωσης σε αυτή. Η Ένωση υποβάλλει κοινή προσφορά, η οποία υπογράφεται υποχρεωτικά είτε από όλους τους συμμετέχοντες που αποτελούν την Ένωση, είτε από εκπρόσωπό τους εξουσιοδοτημένο με συμβολαιογραφική πράξη.
Με την υποβολή της προσφοράς, κάθε μέλος της Ένωσης ευθύνεται αλληλεγγύως και εις ολόκληρο. Σε περίπτωση, κατακύρωσης ή ανάθεσης της προμήθειας, η ευθύνη αυτή εξακολουθεί μέχρι πλήρους εκτέλεσης της σύμβασης. Σε περίπτωση, που εξ αιτίας ανικανότητας για οποιονδήποτε λόγο ή ανωτέρας βίας, μέλος της Ένωσης δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της Ένωσης κατά τον χρόνο αξιολόγησης των προσφορών, τα υπόλοιπα μέλη συνεχίζουν να έχουν την ευθύνη ολόκληρης της κοινής προσφοράς με την ίδια τιμή. Εάν η παραπάνω ανικανότητα προκύψει κατά τον χρόνο εκτέλεσης της σύμβασης, τα υπόλοιπα μέλη συνεχίζουν να έχουν την ευθύνη της ολοκλήρωσης αυτής με την ίδια τιμή και τους ίδιους όρους. Τα υπόλοιπα μέλη της Ένωσης και στις δύο περιπτώσεις, μπορούν να προτείνουν αντικαταστάτη. Η αντικατάσταση εγκρίνεται με Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής ύστερα, από γνωμοδότηση της υπηρεσίας. Στην περίπτωση, που η ανάγκη αντικατάστασης προκύψει κατά τον χρόνο εκτέλεσης της σύμβασης, η σχετική Απόφαση λαμβάνεται από το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΗΛΙΑΣ ΨΗΝΑΚΗΣ