Περί έγκρισης παροχής υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων του Δήμου Μαραθώνος

websupport Αποφάσεις Δημάρχου

ΘΕΜΑ: «Περί έγκρισης παροχής υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων του  Δήμου Μαραθώνος με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης»

Αριθμός Απόφασης: 91/2022

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 118[1] του Ν. 4412/2016 « Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».
  3. Το γεγονός ότι για την υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί οι με αριθμ. πρωτ 108 και 270 Απόφασεις  Ανάληψης Υποχρέωσης με ΑΔΑ ΩΔΓΝΩΛΜ-ΥΙΓ και ΨΦΣΨΩΛΜ-ΓΘ7 αντίστοιχα  και έχουν καταχωρηθεί στο Μητρώο Δεσμεύσεων , σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203 Ν. 4555/18 [Πρόγραμμα ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι].
  4. Το πρωτογενές αίτημα, το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων με ΑΔΑΜ 22REQ010049192 (αναρτάται εφόσον η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι ίση ή ανώτερη του ποσού των 2.500 € άνευ Φ.Π.Α.).
  5. Το γεγονός ότι απαιτείται η εργασία με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων του Δήμου Μαραθώνος », όπως ειδικότερα  περιγράφεται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών της με αριθμό 3/2022 μελέτης της Διεύθυνσης Τεχνικής Υπηρεσίας .
  6. Την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, η οποία αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ 22PROC010108169 2022-02-23.
  7. Την αριθμ. 80/2022 Απόφαση του Δημάρχου με την οποία αποφασίστηκε η διενέργεια της προμήθειας.
  8. Την αξιολόγηση της προσφοράς, σύμφωνα με την οποία η αρμόδια υπηρεσία εισηγείται την ανάθεση της υπηρεσίας  συντήρησης, επισκευής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων του Δήμου Μαραθώνος στον Μουστάκα Κωνσταντίνο, οδός Κορυζή 13, Τ.Κ 17778  Ταύρος, ΑΦΜ: 035976033, ΔΟΥ: Α΄ Αθηνών,  έναντι του ποσού των 8.874,00 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%, σύνολο προσφοράς 2.129,76€.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Α. Αναθέτουμε την εκτέλεση της υπηρεσίας  «Παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων του Δήμου Μαραθώνος», όπως ειδικότερα περιγράφεται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών της 3/2022 μελέτης της Δ/νσης  Τεχνικής Υπηρεσίας  στον Μουστάκα Κωνσταντίνο, με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: Κορυζή 13, Τ.Κ.: 17778, Πόλη: Ταύρος, τηλ.: 2103461144, ΑΦΜ: 035976033 και Δ.Ο.Υ Α΄ Αθηνών έναντι του ποσού των 8.874,00 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%,  2.129,76 ήτοι  συνολικού ποσού 11.003,76 €.

B. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους, η οποία θα βαρύνει τους Κ.Α. 10.6261.16 ΚΑΙ 10.6117.02 με τίτλο «Συντήρηση ανελκυστήρων στα δημοτικά κτίρια» και «Υπηρεσίες συντήρησης, επισκευής και πιστοποίησης των ανελκυστήρων του Δήμου Μαραθώνος» .

Γ. Ο χρόνος παράδοσης των υπό προμήθεια ειδών, ορίζεται το διάστημα των 12 μηνών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Δ. Ορίζεται ο προϊστάμενος[2] της Υπηρεσίας Τεχνικών Υπηρεσίων να παραλάβει τα προς προμήθεια αγαθά[3] και τις υπηρεσίες.

Ε. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίων από τον προμηθευτή και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών.

ΣΤ. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση ειδών.

Η παρούσα απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό ( 91/2022 ΑΔ ) και θα αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου (http://sites.diavgeia.gov.gr/marathon).

Ο Δήμαρχος

ΤΣΙΡΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

[1] Ή άρθρου 328 εφόσον οι συμβάσεις εμπίπτουν στις διατάξεις του Βιβλίου ΙΙ.

[2] αρθ. 208 παρ. 10 (για προμήθειες) και 219 παρ. 1 (για υπηρεσίες) (τα οποία τροποπ. με τα αρθ. 105 και 107 Ν. 4782/21 αντίστοιχα)

[3] Σε περίπτωση που η εν λόγω υπηρεσία είναι ταυτόχρονα υπεύθυνη και για τις διαδικασίες ανάθεσης ή εκκαθάρισης της σχετικής δαπάνης, οι υπηρεσίες που προορίζονται για αυτή παραλαμβάνονται από τον προϊστάμενο άλλης υπηρεσίας που ορίζεται με την απόφαση ανάθεσης (λχ δεν μπορεί να παραλάβει η οικονομική υπηρεσία, προμήθειες ή υπηρεσίες που προορίζονται για αυτήν, καθόσον είναι η υπηρεσία που προβαίνει στον έλεγχο της νομιμότητας και στην εκκαθάριση της δαπάνης).

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/9ΣΕΦΩΛΜ-9Ψ6

https://diavgeia.gov.gr/doc/9ΣΕΦΩΛΜ-9Ψ6

Μοιραστείτε το
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •