Μερική η κατάληψη οδοστρώματος της Ε.Ο. 32 Βαρνάβα-Καπανδριτίου από αύριο, 1-7-2026 -τα νέα κυκλοφοριακά μέτρα

websupport Δελτία τύπου Σχολιάστε

Σύμφωνα με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, από αύριο, Τρίτη, 1 Ιουλίου 2025, τίθενται σε ισχύ νέα κυκλοφοριακά μέτρα στην Ε.Ο. 32 Βαρνάβα – Καπανδριτίου, στο πλαίσιο του έργου της Περιφέρειας Αττικής «Αντιμετώπιση και Αποκατάσταση Αστοχιών Ορυγμάτων – Κατολισθήσεων επί του Οδικού Δικτύου από Μικροχώρι Καπανδριτίου έως Βαρνάβα Αττικής».

Οι νέες ρυθμίσεις περιλαμβάνουν πλέον τη μερική κατάληψη του οδοστρώματος της Ε.Ο. 32 και την εκ περιτροπής διεξαγωγής της κυκλοφορίας, κατά το μήκος της οδού όπου εξελίσσονται οι εργασίες, σε μία λωρίδα. 

Μεταξύ άλλων, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιλαμβάνουν:

◦ Μερική κατάληψη κυκλοφορίας του οδοστρώματος της Ε.Ο. 32 Μαραθώνα – Καπανδριτίουστην κατεύθυνση προς Καπανδρίτι, μετά την συμβολή της με την οδό Αθηνών (δυτική είσοδος – έξοδος προς και από Βαρνάβα) έως πριν την συμβολή της με την οδό 25ης Μαρτίου (είσοδος- έξοδος προς και από Μικροχώρι) συνολικού μήκους 2.730 μ. περίπου.

◦ Εντός του χώρου κατάληψης δεν περιλαμβάνονται οι κόμβοι συμβολής της Ε.Ο. 32 με τις οδούς 25ης Μαρτίου και Αθηνών.

◦ Το συνολικό μήκος κατάληψης υποδιαιρείται σε χωρικά και χρονικά αλληλοδιάδοχα συνεχή τμήματα μέγιστου μήκους 190,00 μ. Το κάθε τμήμα υλοποιείται με σταδιακή μείωση του πλάτους του οδοστρώματος που συντελείται εντός μήκους 20,00 μ. Στην συνέχεια το πλάτος κατάληψης παραμένει σταθερό και ίσο με το συνολικό πλάτος του οδοστρώματος αφαιρούμενης λωρίδας πλάτους τουλάχιστον 3,50 μ. επί της οποίας θα διεξάγεται εναλλάξ η κυκλοφορία και προς τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας. Τέλος εντός μήκους 20,00 μ. γίνεται σταδιακή επαναπόδοση της καταληφθείσας λωρίδας στην κυκλοφορία. 
Τα σημεία έναρξης της στένωσης (προς δημιουργία του χώρου εκτέλεσης εργασιών) και πέρατος της πλάτυνσης (επαναπόδοση του χώρου στην κυκλοφορία), αποτελούν τα ακρότατα σημεία του χώρου κατάληψης, και στο συνολικό μήκος κατάληψης των 190,00 μ. περιλαμβάνονται τα μήκη οδοστρώματος εντός των οποίων συντελούνται (20,00 μ. και 20,00 μ. αντίστοιχα).

◦ Η κυκλοφορία των οχημάτων και προς τις δύο κατευθύνσεις θα διεξάγεται εκ περιτροπής από το εναπομένον πλάτος οδοστρώματος, ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. ρυθμιζόμενη, μέσω εργοταξιακών τρίχρωμων φωτεινών σηματοδοτών.

◦ Οι τρίχρωμοι φωτεινοί σηματοδότες θα τοποθετούνται σε απόσταση 5,00 μ. προ και εκατέρωθεν των ακρότατων σημείων του εκάστοτε καταλαμβανόμενου τμήματος συνολικού μήκους 190 μ. επί της διαγράμμισης οριοθέτησης οδοστρώματος της αντίστοιχης κατεύθυνσης της οδού. Η απόσταση μεταξύ των σηματοδοτών θα είναι : 5 + 190 + 5 = 200 μ. και θα τηρείται απαρέγκλιτα δεδομένου ότι οι χρόνοι των ενδείξεων (πράσινο, κίτρινο, κόκκινο) είναι απόλυτα εξαρτώμενοι από την μεταξύ τους απόσταση. Εγκάρσια επί του οδοστρώματος στην προβολή του καθενός από τους δύο φωτεινούς σηματοδότες, χρωματίζεται λευκή γραμμή πάχους 10 εκ. μήκους ίσου με το μισό πλάτος του συνολικού οδοστρώματος. Οι εν λόγω διαγραμμίσεις καθορίζουν τις γραμμές STOP μεταξύ των δύο τρίχρωμων φωτεινών σηματοδοτών.

◦ Σταδιακή μείωση του ανωτάτου ορίου ταχύτητας και στις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας, αρχικά σε 50 χλμ./ώρα και τελικά σε 30 χλμ./ώρα στα τμήματα της οδού σε αποστάσεις 300,00 μ. και 100,00 μ., αντίστοιχα, εκατέρωθεν των σημείων που οριοθετούν τον χώρο κατάληψης και για όλο το μήκος του.

◦ Αμφίπλευρη απαγόρευση στάσης και στάθμευσης σε απόσταση 100 μ. προ των σημείων έναρξης ανά κατεύθυνση του χώρου κατάληψης και καθ’ όλο το μήκος του.

◦ Απαγορεύεται η κίνηση από και προς κάθε διασταυρούμενη οδό επί της οποίας διεξάγεται κυκλοφορία οχημάτων με σημείο συμβολής εντός της απόστασης των 200 μ. μεταξύ των δύο τρίχρωμων φωτεινών σηματοδοτών του εκάστοτε καταλαμβανόμενου τμήματος της Ε.Ο. Μαραθώνος – Καπανδριτίου.

◦ Εκμεταλλεύσεις και επαγγελματικοί χώροι, η πρόσβαση επί των οποίων διεξάγεται αποκλειστικά και μόνο μέσω των αποκλεισμένων διασταυρούμενων οδών θα γίνεται σε καθορισμένους χρόνους, μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις, πάντα σε συνεννόηση με τον ανάδοχο του έργου και την σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Ανατολικής Αττικής.

◦ Οι εργασίες θα εκτελούνται χωρίς εκτροπή της κυκλοφορίας σε τοπικές οδούς των περιοχών που γειτνιάζουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *