Περί έγκρισης προμήθειας βιβλίων, εντύπων και φακέλων των υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος

websupport Αποφάσεις Δημάρχου Σχολιάστε

ΘΕΜΑ: «Περί έγκρισης προμήθειας βιβλίων, εντύπων και φακέλων των υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος, με την διαδικασία της απευθείας ανάθεσης»

Αριθμός Απόφασης: 610/2023

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης»
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)»
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 209 § 9β Ν. 3463/06 όπως ισχύει.
  4. Το γεγονός ότι για την υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί με την Απόφαση Ανάληψης Πολυετούς Υποχρέωσης Δημάρχου με ΑΔΑ ΨΙΦΙΩΛΜ-95Χ, η οποία έχει εκδοθεί κατόπιν του τεκμηριωμένου αιτήματος της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου και έχει καταχωρηθεί με α/α 516 , στο Μητρώο Δεσμεύσεων του Δήμου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203 Ν.4555/18 [ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι]
  5. Το πρωτογενές αίτημα, το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων με ΑΔΑΜ[1] 23REQ013824676
  6. Την αναγκαιότητα της προμήθειας[2] με τίτλο «Προμήθεια βιβλίων, εντύπων και φακέλων των υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος»
  7. Την υπ. αριθμ. 574/2023 απόφαση διενέργειας της προμήθειας.
  8. Την πρόσκληση για υποβολή προσφοράς η οποία εστάλη προς Κάθε Ενδιαφερόμενο και έλαβε αριθ. πρωτ. 26963/24-11-2023.
  9. Τις προσφορές που κατατέθηκαν στο πρωτόκολλο του Δήμου από τους α) Γ ΚΑΙ Χ ΠΑΛΟΥΜΠΑΣ ΟΕ και έλαβε αριθ. Πρωτ: 27214/28-11-2023 , β) ΈΝ ΤΥΠΩ Καλογερογάννης και έλαβε αριθ. Πρωτ: 27242/29-11-2023 , γ) Συμεωνίδης Β. Χαράλαμπος και έλαβε αριθ. Πρωτ: 27249/29-11-2023 και δ) ΑΦΟΙ Δ & Π. ΜΠΑΜΠΑΗ Ο.Ε και έλαβε αριθ. Πρωτ: 27379/30-11-2023.
  10. Το πρακτικό αξιολόγησης στις 11/12/2023 από την αρμόδια υπάλληλο.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ  

Α. Αναθέτουμε την εκτέλεση της προμήθειας  «Προμήθεια βιβλίων, εντύπων και φακέλων των υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος», ομάδες 2η,3η,4η,6η ,όπως ειδικότερα περιγράφεται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών της Π8/2023 μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών, στον Χαράλαμπο Βασ Συμεωνίδη, με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: Σύμης 3-5 , Τ.Κ.: 18542, Πόλη: Πειραιάς, τηλ.: 2104202411, ΑΦΜ:125190308 και Δ.Ο.Υ Ε΄ Πειραιά, έναντι του ποσού των 5.652,30  ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24% 1.356,55 ,  ήτοι  συνολικού ποσού 7.008,85 €.

Β. Αναθέτουμε την εκτέλεση της προμήθειας  «Προμήθεια βιβλίων, εντύπων και φακέλων των υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος», ομάδα 5η,  όπως ειδικότερα περιγράφεται στο τεύχος τεχνικών προδιαγραφών της Π8/2023 μελέτης της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών,  στην ΑΦΟΙ Δ & Π. ΜΠΑΜΠΑΗ Ο.Ε, με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: Σόλωνος 102 , Τ.Κ.:106 80, Πόλη: Αθήνα, τηλ.: 2103632210, ΑΦΜ:099810151 και Δ.Ο.Υ Δ΄ Αθηνών, έναντι του ποσού των 2.905,90 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24% 697,29 ,ήτοι  συνολικού ποσού 3.602,69 €.

Γ. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από ιδίους πόρους και έχει εγγραφεί η σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό εξόδων 2023-2024, η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α. 10.6615.01 με τίτλο «Προμήθεια βιβλίων, εντύπων και φακέλων των υπηρεσιών του Δήμου Μαραθώνος». 

Δ. Ο χρόνος παράδοσης των υπό προμήθεια ειδών, ορίζεται το διάστημα των 12 μηνών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Ε. Ορίζεται ο προϊστάμενος[3] της Υπηρεσίας Διοικητικών Υπηρεσιών, να παραλάβει τα προς προμήθεια αγαθά[4]

ΣΤ. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού θα γίνεται με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή τιμολογίων από τον προμηθευτή και την προσκόμιση των νόμιμων δικαιολογητικών.

Ζ. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση ειδών.

Η παρούσα απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό ( 610/2023 ΑΔ ) και θα αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου (http://sites.diavgeia.gov.gr/marathon).

Ο Δήμαρχος

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΤΣΙΡΚΑΣ

 

[1] (αναρτάται εφόσον η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι ίση ή ανώτερη του ποσού των 2.500 € άνευ Φ.Π.Α)

[2] Ή Υπηρεσίας

[3] αρθ. 208 παρ. 10 (για προμήθειες) και 219 παρ. 1 (για υπηρεσίες) (τα οποία τροποπ. με τα αρθ. 105 και 107 Ν. 4782/21 αντίστοιχα)

[4] Σε περίπτωση που η εν λόγω υπηρεσία είναι ταυτόχρονα υπεύθυνη και για τις διαδικασίες ανάθεσης ή εκκαθάρισης της σχετικής δαπάνης, οι υπηρεσίες που προορίζονται για αυτή παραλαμβάνονται από τον προϊστάμενο άλλης υπηρεσίας που ορίζεται με την απόφαση ανάθεσης (λχ δεν μπορεί να παραλάβει η οικονομική υπηρεσία, προμήθειες ή υπηρεσίες που προορίζονται για αυτήν, καθόσον είναι η υπηρεσία που προβαίνει στον έλεγχο της νομιμότητας και στην εκκαθάριση της δαπάνης).

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΡΖΑΩΛΜ-ΚΩΜ

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΡΖΑΩΛΜ-ΚΩΜ

Μοιραστείτε το
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *