Περί ανάθεσης υπηρεσιών για τη σύνταξη, υποβολή και παρακολούθηση φακέλου της δράσης “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής”

websupport Αποφάσεις Δημάρχου

ΘΕΜΑ: «Περί απευθείας ανάθεσης των υπηρεσιών με τίτλο «Σύνταξη, υποβολή και παρακολούθηση του φακέλου της δράσης “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής” για την παροχή υπηρεσιών σε ωφελούμενες γυναίκες, για την δημιουργική απασχόληση παιδιών 5-12 ετών, στα πλαίσια λειτουργίας των δομών ΚΔΑΠ για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023»

Αριθμός Απόφασης: 359/2022

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

Έχοντας υπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης».
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 50 του Ν. 4782/2021 «Εκσυγχρονισμός, απλοποίηση και αναμόρφωση του ρυθμιστικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, ειδικότερες ρυθμίσεις προμηθειών στους τομείς της άμυνας και της ασφάλειας και άλλες διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και την υγεία».
  4. Το Π.Δ. 80/2016 (ΦΕΚ 145/τ.Α ́/5-8-2016) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες»
  5. Την με αρ. 76928/2021 (Β’ 3075/13.07.2021) Απόφαση «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων  λειτουργίας  και  διαχείρισης  του Κεντρικού  Ηλεκτρονικού  Μητρώου  Δημοσίων  Συμβάσεων  (ΚΗΜΔΗΣ)»
  6. Την αναγκαιότητα της υπηρεσίας με τίτλο «Σύνταξη, υποβολή και παρακολούθηση του φακέλου της δράσης “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής” για την παροχή υπηρεσιών σε ωφελούμενες γυναίκες, για την δημιουργική απασχόληση παιδιών 5-12 ετών, στα πλαίσια λειτουργίας των δομών ΚΔΑΠ για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023».
  7. Την από 14-07-2022 Μελέτη του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
  8. Το πρωτογενές αίτημα, το οποίο έχει καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων με ΑΔΑΜ 22REQ010971037 2022-07-20.
  9. Το γεγονός ότι για την υπό διενέργεια δαπάνη έχει αναληφθεί η με αριθμό πρωτοκόλλου 16877/21-07-2022 Απόφαση Ανάληψης Υποχρέωσης με ΑΔΑ ΨΗ35ΩΛΜ-ΒΗ5, η οποία έχει εκδοθεί κατόπιν του από 20-07-2022 τεκμηριωμένου αιτήματος και έχει καταχωρηθεί με α/α 409 στο Μητρώο Δεσμεύσεων του Δήμου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 203 Ν.4555/18 [ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι] με ΑΔΑΜ 22REQ010981696 2022-07-22.
  10. Τη με αριθμό 337/2022 Απόφαση του Δημάρχου με την οποία αποφασίστηκε η διενέργεια των διαδικασιών για την ανάθεση της ως άνω υπηρεσίας, με ΑΔΑ 66Δ0ΩΛΜ-ΡΜ7 και η αποστολή πρόσκλησης προς την εταιρεία Ε. ΛΙΒΕΡΕΖΑΣ & ΣΙΑ Ε.Ε..
  11. Την με αριθμό 17259/25-07-2022 πρόσκληση υποβολής προσφοράς, η οποία αναρτήθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με ΑΔΑΜ 22PROC010991919 2022-07-25.
  12. Την προσφορά της εταιρείας Ε. ΛΙΒΕΡΕΖΑΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, με διακριτικό τίτλο “D & E CONSULTING”, που στάλθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο γραφείο Πρωτοκόλλου της Δημοτικής Ενότητας Νέας Μάκρης και έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου 17546/26-07-2022.
  13. Το Πρακτικό Αξιολόγησης Προσφοράς, σύμφωνα με το οποίο η αρμόδια υπηρεσία εισηγείται την ανάθεση της υπηρεσίας στην εταιρεία Ε. ΛΙΒΕΡΕΖΑΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ,έναντι του ποσού των 19.972,00€ επί πλέον Φ.Π.Α. 24% 4.793,28€, σύνολο προσφοράς 24.765,28 € (με ΦΠΑ).
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Α. Την ανάθεση των υπηρεσιών με τίτλο «Σύνταξη, υποβολή και παρακολούθηση του φακέλου της δράσης “Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής ζωής” για την παροχή υπηρεσιών σε ωφελούμενες γυναίκες, για την δημιουργική απασχόληση παιδιών 5-12 ετών, στα πλαίσια λειτουργίας των δομών ΚΔΑΠ για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, όπως ειδικότερα περιγράφονται στην από 14-07-2022 Μελέτη του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, στην εταιρεία Ε. ΛΙΒΕΡΕΖΑΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. – ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ με δ.τ. D & E CONSULTING, ΑΦΜ 800671608, ΔΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ και με στοιχεία επικοινωνίας: οδός: ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 26, Τ.Κ.: 12461, Πόλη: ΧΑΪΔΑΡΙ , τηλ.: 2105903461,  ,  έναντι του ποσού των 19.972,00 ευρώ, επί πλέον Φ.Π.Α. 24%  4.793,28 ευρώ, ήτοι συνολικού ποσού 24.765,28 ευρώ (είκοσι τέσσερις χιλιάδες επτακόσια εξήντα πέντε ευρώ και είκοσι οκτώ λεπτά).

B. Η δαπάνη που προκαλείται από τη συγκεκριμένη ανάθεση θα καλυφθεί από χρηματοδότηση για τα ΚΔΑΠ και η σχετική πίστωση έχει εγγραφεί στον προϋπολογισμό εξόδων του τρέχοντος έτους, η οποία θα βαρύνει τον Κ.Α.: 60.6117.01.

Γ. Ο χρόνος παράδοσης των υπηρεσίων, ορίζεται το χρονικό διάστημα των δώδεκα (12) μηνών από την κοινοποίηση της παρούσας απόφασης.

Δ. Η παραλαβή των προς εκτέλεση υπηρεσιών θα γίνει από τον προϊστάμενο του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ε. Η πληρωμή του συμβατικού ποσού με την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής, μετά την υποβολή σχετικών τιμολογίων παροχής υπηρεσιών και την προσκόμιση των νομίμων δικαιολογητικών από τον ανάδοχο.

ΣΤ. Στη σύμβαση που θα συναφθεί θα αναφερθούν ειδικότεροι όροι για την ορθή, απρόσκοπτη και σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές εκτέλεση των προς ανάθεση υπηρεσίων.

Η παρούσα απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό (359/2022 ΑΔ) και θα αναρτηθεί στο δικτυακό τόπο ειδικού σκοπού του Δήμου (http://sites.diavgeia.gov.gr/marathon) και στο ΚΗΜΔΗΣ.

Δήμαρχος

ΤΣΙΡΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ

https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΨΔΨΑΩΛΜ-0Υ8

https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΔΨΑΩΛΜ-0Υ8

Μοιραστείτε το
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •