Ενημερώνουμε τους δημότες ότι τη Δευτέρα, 22/6/2026 θα σημειωθεί διακοπή υδροδότησης στο Γραμματικό, από τις 08:30 έως περίπου τις 14:30.
Η διακοπή είναι αναγκαία προκειμένου να πραγματοποιηθεί μετατόπιση αγωγού στην οδό Γ. Παπανδρέου, κοντά στο φούρνο Γερασιμάτου.
Παρακαλούμε για την κατανόησή σας.
Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ

